Els alumnes de primer i segon hem passat un meravellós dia en la granja escola Masia del Cossi on hem gaudit d’un ampli entorn de bosc de pins.

Hem estat en contacte directe sense cap perill amb animals com el poni i animals de tir i arrossegament com és el ruc, i ja en el ranxo hem pogut gaudir d’un passeig amb carro.

En la zona de corral hem trobat les nostres amigues les gallines, els pollastres camperols, ovelles, porcs i fins i tot un jònec i allí ens han explicat els productes que obtenim d’aquests animals i també hem aprés sobre els cereals i pinsos. Entre les gàbies d’ocells de bosc ens hem trobat amb un preciós paó reial. Ah! I com oblidar-nos de l’espai protegit per a tortugues d’aigua i terrestres.

Per a treballar en equip hem realitzat un taller d’orientació i un altre d’elaboració de sabons aromàtics.

Que bé ho hem passat!