NOVA UBICACIÓ: Edifici de Secundària – Batxillerat al carrer Madrid

HORARI: MATINS 09:30 a 14:30

VESPRADES 16:50 a 17:50.

En la llibreria del nostre cole podràs trobar tots els llibres de text, lectura i consulta que utilitzaràs al llarg del curs, així com tot el material de papereria que pugues necessitar. Si desitges algun material específic consulta’ns, podem encarregar-t’ho.

Durant la CAMPANYA DE LLIBRES DE TEXT oferim el servici “Porta-ho a l’aula”, als nostres alumnes, d’Infantil, 3r a 6t de Primària i E.S.O.. Gràcies a este servici podràs oblidar-te de les cues, de si et falta algun llibre, de tornar un altre día… Nosaltres ens ocuparem per tu del material escolar del teu fill/a i se l’entregarem en classe durant els primers dies del curs. A més, podràs beneficiar-te d’un descompte del 5% en el material de papereria i et regalarem una agenda escolar personalitzada (excepte als alumnes d’Infantil).

LLIBRES DE TEXT Curs 2019/2020

INFANTIL