Com cada any ens apropem a una de les setmanes més importants del Sant Jaume Apòstol, la SETMANA CULTURAL,entre el 2 i el 6 de març. . Esta setmana arriba plena de diferents activitats per a cadascun dels cursos d’ESO i Batxillerat.

A més, este any realitzarem tres grans eixides:

• Estància Lingüística en Surrey, Anglaterra, des del dissabte 29 de febrer al divendres 6 de març.
  • Viatge a la neu, Boi Taüll, del 3 al 6 de març.
  • Camí de Santiago, del 4 a l’11 de març.

En esta setmana també posarem en marxa el nostre projecte APS “El barranc del Carraixet”, l’objectiu del qual serà adequar el barranc per a l’ús i gaudi de tots els ciutadans. Per això treballarem amb els alumnes i ells seran els mtors per a :

• Plantejar i dur a terme totes les accions possibles per a millorar este entorn.
  • Difondre la importància que té i ha tingut tant en l’àmbit social com cultural.
  • Gaudir d’ell.

Així doncs, el dilluns 2 i el dimarts 3, tots els cursos visitarem el Carraixet i posarem en marxa totes les activitats i iniciatives plantejades.

El dies més intensos de la setmana seran els dies 4,5 i 6 de març, quan cada curs tindrà diferents tallers i activitats. Ací vos podeu descarregar totes les activitats.

1ºESO. Tallers més visita al Botànic i pista de gel.

2º ESO. Tallers més visita a una granja equina en Xuilla.

3º ESO. Tallers más visita al Centre d’Investigació Marina a Calp.

4º ESO. Tallers, assaig graduació i visita EDEM (escola d’empresaris)

M José Juste