Com sabeu enguany ens ha tocat  a tots viure una situació  diferent.  En educació ens hem hagut d’adaptar, flexibilitzar i  canviar la nostra  normalitat educativa, però els alumnes de 2n de Batxillerat han hagut d’esforçar-se molt més. Ara els toca demostrar tot el que han treballat i, des del Sant Jaume,  estem segurs  que podran amb tot.

Hui han començat les proves PAU i,  a conseqüència de la situació viscuda,  les proves d’accés a la universitat es realitzen en el nostre centre. Això sí mantenint la distància de seguretat i adoptant totes les mesures sanitàries pertinents.

Les nostres aules s’han omplit dels nervis, il·lusions,pors i somnis dels nostres alumnes; ja ha començat el compte arrere per al seu nou camí.

Ànim xiques i xics del Sant Jaume! Segur que demostreu com valeu i aconseguiu la merescuda recompensa pel vostre esforç i dedicació.

Mostrar especialment el nostre agraïment a l’AMPA del centre, que ha volgut estar al costat d’ells i donar-los suport amb un bon esmorzar.

M José Juste