El nostre centre té previst organitzar unes estades lingüístiques a Irlanda  i a Bèlgica en col·laboració amb el Centre de Formació Nathalie . L’objectiu d’aquestes estades és millorar el nivell d’anglès i de francès oral dels nostres alumnes a través d’una immersió cultural i lingüística. Aquesta activitat està dirigida als alumnes d’ESO i als alumnes de Batxillerat. Esta activitat ja porta fent-se uns anys amb molt bona acceptació per part de pares  i alumnes.

• Dates: del 5 al 12 de març de el 2019.

El preu inclou:

1. Assegurança d’assistència en viatge.
  2. Trasllats.
  3. Allotjament: L’allotjament serà en famílies seleccionades pel Centre de Formació Nathalie i estaran allotjats en parelles o trios. Inclou règim de pensió completa.
  4. classes: Als matins els alumnes assistiran al Centre de formació on rebran classes d’anglès / francès impartides per professors nadius.
  5. Activitats soci culturals i educatives: A la vesprada, després de dinar, es realitzaran activitats diverses (recreatives, culturals, excursions …)

El dilluns 26 de novembre es realitzarà una reunió informativa per a totes aquelles famílies que estiguen interessades en aquestes activitats. La reunió tindrà lloc al Saló d’Actes de l’edifici del carrer Madrid a les 19 h.

Ací teniu unes imatges d’anys anteriors:

M José Juste