Els avis són dels qui més aprenem la pertinença a una família. Per ells sabem bona part de la nostra història, tradicions i molts records dels quals aprenem sobre el món.

A través d’aquest concurs, volem rendir-los un xicotet homenatge i conéixer de pròpia mà, quines són aqueixes receptes que són típiques de la família, que ens fan gust de “casa” i que sempre, ahir i hui, triomfen en la taula.

Les bases les poden consultar des d’ací i la data límit de presentació de receptes és el 28/02/2020. (Els alumnes deuran entregar-les als seus tutors)

A l’abril, les receptes guanyadores seran cuinades per “la nostra cuinera Estela” i aqueix dia els avis que guanyen el concurs seran convidats a menjar amb els seus néts en el menjador escolar, on es els entregarà un premi i explicaren la seua recepta a tots els comensals.

Moltes gràcies i molta sort!!!