Disposem d’un servici de menjador per als nostres alumnes d’Infantil, Primària, E.S.O. i Batxillerat. El dit servici es presta des d’Octubre fins Maig, i per als alumnes d’Infantil i Primària també al Setembre i Juny.

El centre disposa de Cuina in situ, per la qual cosa els menús s’elaboren en el propi col·legi. A més, s’atenen tot tipus de régimenes alimentaris com celíacs, diabètics, alérgicos… (amb la justificació prèvia metgessa) .

Els alumnes d’E.S.O. i Batxillerat poden triar entre el menú basal o plat combinat (D’Octubre a Maig).

Les modalitats de pagament són:

a) Abonament mensual per mitjà de domiciliació bancària.

En esta modalitat s’abonaran 6,20 EUR minuta/día (En total hi ha 147 dies de menjador d’octubre a maig, per la qual cosa la quota mensual és de 113,15 EUR) .

Per a poder acollir-se a este preu, hauran d’assistir al menjador un mínim de 3 dies a la setmana.

En cas de voler anul·lar algun dia del servici de menjador, haurà de comunicar-se a la secretaria del centre abans de les 9:30 h. El preu de la minuta se li descomptarà de la quota del mes següent

Quan els alumnes realitzen alguna excursió en què no tornen al centre abans de l’hora del menjar, li’ls proporcionarà menjar de picnic. En cas de voler anul·lar un picnic, haurà de comunicar-se a la secretaria del centre abans de les 9:30 h de dos dies abans al de l’excursió.

Per a donar-se d’alta en la modalitat d’abonament mensual, hauran d’omplir el següent formulari i presentar-ho en la Secretaria de la C/Madrid: Infantil/Primaria         E.S.O./Bachillerato

b) Val diari.

En esta modalitat s’abonaran 6,50 EUR minuta/día. Els vals de menjador poden adquirir-se en:

• Secretaria C/Madrid, 7 en horari de finestreta.
  • Col·legi C/Dr. Daniel Duran en horari de 8:55 a 09:30.

Els vals hauran d’entregar-se abans de les 09:30 en:

• Per als alumnes d’E.S.O./Bachiller: Secretaria C/Madrid.
  • Per als alumnes d’Infantil i Primària en la bústia habilitat a este efecte situat en l’entrada del pati d’Infantil.

* Picnics excursions

• Alumnes d’Infantil: sempre tenen el menjar inclòs en l’excursió.
  • Alumnes de Primària:
    • Als quals estiguen apuntats fixos al menjador li la servirem directament, llevat que indiquen el contrari (avisant almenys 2 dies abans de l’excursió abans de les 09.30 h).
    • Els que no siguen fixos podran triar el picnic al realitzar el pagament de l’excursió a través de Alexia.
  •  Alumnes de E.S.O. i Batxillerat:
    • Podran triar el picnic al realitzar el pagament de la  excursió a través de Alexia.

Menú Infantil i Primaria

Menú E.S.O.  i Bachillerat