Com cada any, el 4 de maig, el col·legi Sant Jaume Apóstol de Moncada celebra el dia del fundador Sr. Jesús Pla. Una celebració en la qual ens reunim tot el col·legi per a donar gràcies a algú que va donar la seua vida pels altres i que somiava en gran. Gràcies a aqueix somni i obstinació, li va donar als ciutadans de Moncada, els mitjans perquè es formaren i contribuïren amb els seus treballs a fer més gran la nostra ciutat. Són milers d’alumnes els que han passat per aquestes aules en les quals hui agraïm de tot cor el seu esforç i tenacitat. A més d’aprendre els currículums de les diferents assignatures, intentem educar als nostres alumnes en l’agraïment i en el reconeixement de les persones que ens han donat tant. A causa de la pandèmia, no hem pogut reunir-nos de manera presencial però, gràcies a les noves tecnologies, si ho hem fet de manera virtual. Donem gràcies per poder formar part d’aquest somni i desitgem que les noves generacions no obliden les nostres arrels.

Miguel Angel Llibrer