Després de molta preparació per fi va arribar el dia de la II marxa per la II MARXA PER LA PAZ. Aquesta vegada vam posar en ella els 5 sentits, i 5 van ser les proves que havien d’anar passant els nostres alumnes i alumnes per a aconseguir una peça d’un gran puzle que ens acompanyarà durant aquest curs.

La vista, l’oïda, l’olfacte, el gust i el tacte van ser els testimonis del gran esforç de tots per a aconseguir que fóra un gran dia i de les carreres que alguns van fer. A més, els alumnes de 6é i de cicles formatius van dirigir unes sinceres sobre què és per a nosaltres la pau, com volem que estiga present en les nostres vides i el que treballarem perquè comence per nosaltres, a casa i en el col·legi.