Durant la quaresma en cicles formatius hem tingut la sort de comptar amb el testimoniatge personal de *Jacob. Hui ha vingut al centre a comptar als alumnes en primera persona la seua experiència personal i de fe. La seua vida difícil i complicada ha arribat de manera impactant als alumnes, i les seues explicacions de com va trobar llum en el seu camí ha sigut reconfortant. Moltes gràcies *Jacob per obrir-te d’aqueixa manera als nostres alumnes i comptar d’una manera tan fàcil la teua vida.
Després d’aquest testimoniatge, els alumnes han escrit en un post-it la seua creu personal per a després afegir-la a la creu de l’hall del nostre edifici. Desitgem que tots els alumnes troben aqueixa llum que els guie en el seu camí de vida.

Miguel Angel Llibrer