Per raons organitzatives, aquells alumnes que desitgen fer ús del servei de menjador diari del dia 20 de desembre, hauran de comunicar-ho els dies 9, 10 i 11  de desembre.

Per a això hauran d’entregar el val de menjador en l’edifici de primària, indicant la data 20/12/2019.

Els alumnes que siguen fixos els divendres en el servei de menjador, no hauran de realitzar cap comunicació especial, ja que ja estan inclosos. Els que no es queden a menjar els divendres, si desitgen quedar-se aqueix dia, també hauran de comunicar la seua assistència abans de l’11 de desembre.

Les sol·licituds s’atendran per rigorós ordre d’entrada fins a completar l’aforament i asoles per als alumnes d’Educació Infantil i Educació Primària.

El col·legi es reserva el dret d’admissió en cas que hi haja més sol·licituds que aforament.