captura-de-pantalla-2016-11-16-a-las-20-11-44

El Pla d’Acció Tutorial (PAT)del Col·legi Sant Jaume s’integra dins del Projecte Educatiu de Centre, el qual, en línies bàsiques, defineix i planifica l’acció tutorial, el responsable de la qual és un professor del claustre denominat acompanyant. En ell es recullen el conjunt de finalitats, continguts, instruments i estratègies que ajuden l’alumne en el seu desenvolupament integral.

Es tracta d’un procés continu i integrat en el desenvolupament educatiu de tots i cadascun dels alumnes de cicles formatius, per la qual cosa constitueix un element fonamental per a aconseguir les finalitats de l’educació.

PAT Personalizado PEC Sant Jaume

El PATha de potenciar les habilitats necessàries que asseguren el procés de socialització propi de l’etapa evolutiva de l’alumnat, els cicles formatius professionals, i contribuir al desenvolupament del procés aprenentatge/ensenyament de cara a una millor adaptació a la societat actual. A més, en el nostre cas ha d’anar més enllà i s’ha d’utilitzar com una eina per a aconseguir l’objectiu general marc enquadrat en Col·legis Diocesans.
El PATes fonamenta en la idea que l’aprenentatge, la socialització i el creixement personal van lligats, perquè no existeix l’un sense l’altre. A més, també es basa en la idea que si es volen alumnes competents hem d’abordar simultàniament les seues tres dimensions: Física, Psicològica i Transcendent.