Divendres passat 7 de febrer, els i les de tercer i quart de primària vam anar a València per a visitar alguns dels monuments més històrics que es troben.

A les 9 en punt estàvem tots preparats amb les nostres motxilles per a pujar al autobus i dirigir-nos a València. El primer que visitem va ser l’Ajuntament, el saló de cristall, el museu i el balcó, des d’on vam tindre l’oportunitat de fer alguna cosa que ens feia il·lusió des de fa temps… “senyor pirotécnic… per començar la mascletà”… però no va ser possible, perquè la plaça no estava plena de masclets, sinó amb una interessant exposició de cotxes de policia, perquè en aqueix mateix moment s’estava celebrant el 150 aniversari de la policia local de València.

La visita va continuar amb la Llotja de la Seda, lloc que ens va deixar bocabadats, amb les seues columnes i salons, a més, vam descobrir les històries més interessants del que en el seu moment es vivia allí. També vam tindre l’oportunitat de passejar pel mercat de València, on a més d’un se’ns va fer la boca aigua amb tota la fruita, verdura, fruits secs i tot tipus d’aliments que allí es podien comprar.

També vam passetjar pel centre, la plaça de la Verge i les Torres de Serras. D’ací ens vam anar a dinar i a passar-ho genial al Parc Gulliver, on tots, profes i alumnes, ens vam lliscar per quasi quasi tots els tobogans que hi ha.

Tot el que vam aprendre i el bé que ens ho passem podeu comprovar-ho en les següents fotos. Nosaltres ja estem preguntant-nos on serà la pròxima excursió.