El nostre centre ha preparat, com anys anteriors,  una estada lingüística a Irlanda, des de els dia 7 fins al 14 de març, per als  nostres alumnes. L’objectiu de l’estada és millorar el nivell d’anglés oral dels alumnes mitjançant la immersió cultural i lingüística. Els alumnes aniran a Athlone, Irlanda i residiran amb una família, el que s’anomena Host Family. Cada dia  els alumnes tindran classes i diverses activitats, també realitzaran excursions, però sobre tot estaran en contacte amb gent irlandesa. En tot moment aniran acompanyats pels monitors i per les dos professores del centre que viatgen amb ells: Asun Bayona i Xelo Valls. Aquesta activitat la realitzem amb la col·laboració del Nathalie, Language experience.

Dia a dia es passarà informació i fotos per Instagram i tweeter.

Calendari Activitats a Irlanda

M José Juste