Fa una setmana els i les alumnes de cinqué  anàrem a Xelva va ser una excursió molt interessant i divertida. Com cada viatge eixim del col·legi amb autobús, l’eixida es sempre un moment molt emocionant (totes les mares cridant i fent-nos fotos) Quan vam arribar al poble, a Xelva, férem un passeig  i ens van dur a un pou (hem va estranyar que no era fondo, tenia un poal dins i hem vaig adonar que hi havia una espècie d’aixeta que l’omplia) en efecte, era un pou que ara senzillament era una font. Després vam començar a fer marxa cap a la muntanya. A alguns els va costar molt l’escalada a altres no tant…  Però l’ esforç no va ser en va. Sabeu perquè dic açò? Ho dic perquè vam arribar a una cova! Per dins era en parts molt ampla i en altres parts molt estreta, en parts molt alta en parts molt baixa. I era molt bonic. Les vistes eren precioses quan vam eixir (clar, estàvem en l’altra part de la muntanya!) Després començarem a baixar, arribarem a un lloc que pareixia un llac però que en realitat era el riu, no he dit que tota esta expedició la vam fer per un recorregut que forma part de la Ruta de l’Aigua, que és molt més llarga i te forma circular. D’ahí anàrem a veure una espècie de porteta en la que rodaves una rodeta i s’obria per a regar els camps. Em va semblar molt interessant, encara que en eixe moment ja tenia una fam!

De tornada per a dinar anàrem a la zona de pícnic i com que un altre col·legi havia arribat abans no vam poder anar després de menjar al parc perquè estaven ells. No passa res, dinàrem i després jugàrem a pillar i no se perquè sempre és xiques contra xics i les xiques pillaven (i com que jo vaig decidir no jugar vaig veure que alguns xics cada vegada que els pillaven s’escapaven, coses que passen).

Quan tornàvem, per sort, tots, tots estàvem més cansats i ,per tant, menys revoltosos ;això era una sort ,perquè podíem descansar  sense que ens molestarem.

Vaig arribar a casa amb ganes de contar coses… què havia vist, quines llepolies ens havíem intercanviat… i d’ensenyar les extraordinàries fotografies que havia realitzat… Aquesta ha sigut la meua excursió a Xelva i espere que vos haja agradat.