El pasado jueves, 7 de junio, celebramos en el Centro Cultural al fin de etapa de los alumnos y alumnas de infantil 5 años y de 6º  de primaria. Un acto organizado por el AMPA y el colegio conjuntamente.

Fue un acto muy emotivo donde escuchamos palabras de los alumnos, de padres y madres, de profesores y de los nuevos compañeros que los de 6º tendrán en la ESO a partir del curso que viene.

También tuvimos momentos divertidos, canciones, bailes y muchas muchas fotos.

Os dejamos algunas fotos y las palabras que las maestras de 6º de primaria dirigieron a los alumnos y alumnas.

El final de curs sempre és una celebració especial. És el moment dels acomiadaments, de les emocions i de fer balanç de tot allò que hem aconseguit i del què ens queda per fer.

Hui, ací, vosaltres tanqueu una etapa de la vostra vida per a iniciar una altra en la que no haureu d’oblidar tot el que hem après: l’amistat, la solidaritat, el respecte, la tolerància, la unió, la confiança… Al llarg d’aquestos anys heu aprés a compartit moltes coses que vos seran de molta utilitat al llarg del següent capítol de la vostra vida.

Nosaltres, els mestres, tots els que hem passat per la vostra vida al cole, i fins i tot, els que no, esperem que no oblideu aquestos valors que vos guiaran en el futur i que vos acompanyaran en l’ èxit d’una vida plena i feliç. Nosaltres hem tractat de transmetre-vos els coneixements acadèmics, però sempre acompanyats dels valors que en la vida vos faran millor persones.

Valorem la col.laboració que hem tingut des de les famílies que han contribuït sempre, i que han fet possible la comunicació escola-família. Teniu sort de tindre famílies tan implicades.

Per a concloure,  dir-vos que és difícil acomiadar-se, no obstant, ens ompli d’orgull i alegria perquè ho considerem un triomf de l’escola sencera. Els mestres seguirem ací i podeu contar amb nosaltres sempre. Vosaltres, els alumnes, heu de seguir el vostre camí sense oblidar allò que heu aprés.

Vos desitgem el millor. Un bes molt fort a tots!!!