BASES DEL CONCURS FOTOGRÀFIC “JO NO DESAPROFITE ALIMENTS”
Una de les activitats proposades dins del projecte d’Aprenentatge Servei (ApS) “Aconseguir un somriure és possible “que estem duent a terme en les etapes d’Infantil-Primària, és la realització d’un concurs fotogràfic.

1-Temàtica La temàtica és “Jo no malgaste aliments” i el concurs consisteix a plasmar, a través de la fotografia, aquelles accions que realitzem diàriament les famílies per a reduir el desaprofitament alimentari en el nostre entorn.

2-Participants: El concurs està dirigit a l’alumnat d’Infantil-Primària del Col·legi Parroquial Sant Jaume Apòstol de Moncada.

3-Presentació de fotografies: Cada alumne/a pot presentar una única fotografia en format paper de la grandària 13 x 18. Les fotografies s’entregaran en un sobre al/a la corresponent tutor/a. En aquest sobre s’adjuntaran les següents dades en un document adjunt:
-Nom i Cognoms del participant, curs i grup al qual pertany.
-Títol o eslògan de la fotografia.

4-Termini de presentació:
La data límit per a entregar les fotografies és el 26 de febrer.

5-Exposició de les fotografies: Les fotografies seran exposades en el col·legi, podent visitar-se l’exposició exclusivament per l’alumnat (A causa de la situació excepcional actual).

6-Valoració de les fotografies: Es tindrà en compte l’originalitat, la creativitat i relació amb la temàtica del concurs.

7-Premis: El concurs fotogràfic compta amb sis premis per a les millors fotografies:
1r Premi: 50€
2n Premi: 40€
3r Premi: 30€
4t Premi: 20€
5é Premi: 20€
6é Premi: 15€

Cadascun d’aquests premis es canviaran per material escolar.

Les fotografies seleccionades podran ser utilitzades en les publicacions i Xarxes Socials del col·legi, excepte en cas de manifestar el contrari.

Silvia Galán