“El centre disposa pels alumnes de Primària, E.S.O. i Batxillerat el servici d’esmorzars que consistix en un entrepà fred, calent o un conjunt de fruita + iogurt, amb opció a pa sense gluten.

L’entrepà s’entrega als alumnes al començament del temps del pati.

Adquisició dels tiquets:

• Primària: Els tiquets per als entrepans poden adquirir-se en horari de 9:00 a 09:30 en el pati d’Infantil.
  • E.S.O. i Batxillerat: Els tiquets per als entrepans poden adquirir-se en horari de 8:00 a 09:00 en consergeria.

En tots els casos, poden adquirir-se tiquets per a uns quants dies, sent esta l’opció recomanada per a evitar cues pels matins. Els tiquets poden utilitzar-se tant per a Primària o Secundària indistintament d’on hagen sigut adquirits i no tenen caducitat.

El dia que es desitge utilitzar el tiquet cal marcar l’entrepà desitjat (fred, calent o fruta+iogur) i indicar si es necessita pa sense gluten i depositar la part esquerra del tiquet en la bústia habilitada a este efecte situat en l’entrada del pati d’Infantil o en la Consergeria de Secundària, abans de les 09:30. La part dreta del tiquet hauran d’entregar-la els alumnes al conserge a l’hora del pati per a arreplegar l’entrepà.”

Esmorzars Curs 2019/2020:

Esmorzars durant la Quaresma:

El dimecres de cendra (26 de febrer) els entrepans serán:

• Opció 1: Formatge amb tomata i  orenga
  • Opció 2: Calamars a la romana amb maionesa