Beques Universitat Catòlica de València per a alumnes de Col·legis Diocesans

S’ofereixen 2 beques per a alumnes del nostre col·legi, del 50% del cost de l’ensenyament, una per a la branca de ciències i una altra per a la de lletres.

Les beques són per a alumnes que vagen a cursar el 1r GRAU en el curs 2017/2018.

La data de sol·licitud és del 19 de juny al 21 de juliol de 2017

Requisits mínims per a poder sol·licitar la beca:

Acadèmics:

• Que l’alumne s’haja matriculat en qualsevol dels graus de la UCV.
  • Que l’alumne tinga una nota mínima en base 10, d’accés a la Universitat de:
    • 8.0 per a Medicina.
    • 7.5 per a Odontologia, Veterinària i Fisioteràpia.
    • 7.0 per a Ciències del Mar, Nutrició i Dietètica, Infermeria, Biotecnologia i Podologia.
    • 6.5 per a la resta de titulacions.
    • Econòmics:
      • Renda per càpita, màxim 10.000,00 Euros (aproximadament)

En què consisteix?

• Les beques de col·laboració són treballs realitzats en diversos serveis de la Universitat a canvi d’una reducció del 50% en el cost de l’ensenyament.
  • El total d’hores que ha de realitzar l’alumne al llarg del curs és de 320. Per a distribuir aquestes hores sense que afecten el bon funcionament acadèmic de l’alumne, es té present el seu horari en la distribució.
  • L’alumne s’incorporarà al departament assignat a partir de novembre.
  • Aquesta beca és incompatible amb qualsevol altre descompte de la *UCV.

Els alumnes que estiguen interessats que passen pel col·legi i parlen amb subdirecció.