Amb l’objectiu de dinamitzar i enriquir la vida acadèmica del col·legi  aprofitem  una setmana del segon trimestre per a realitzar una sèrie d’activitats que ajuden a desenvolupar les aptituds intel·lectuals i socials dels nostres alumnes.

Per una banda, organitzem dos viatges importants, importants no sols per la seua durada sinò per l’oportunitat de poder conèixer altres cultures i els seus costums: Camí de Santiago i Estada lingüística  a Anglaterra.

D’altra banda, s’organitzen excursions d’un dia, on es visiten espais d’interés de la Comunitat Valenciana. A més a més, s’ oferten tallers lúdico-didàctics on els alumnes aprenen habilitats que poden ser interessants per a la vida diària i el seu temps d’oci.

Esperem que els nostres alumnes gaudeixen d’ esta gran varietat d’activitats i que  tot    l’ esforç que impliquen servisca per a la seua formació acadèmica i personal.