Taller de prevenció del tabac
Aquesta setmana, els alumnes de sisé de primària han assistit a un taller de prevenció sobre el consum del tabac. Pilar Ramos, tècnica de salut UPCCAde l’Ajuntament de Montcada ha explicat als alumnes les conseqüències negatives del seu consum. En el taller van poder ser espectadors directes d’un experiment en el qual van poder observar…

