La setmana del 4 al 8 de març,  fou una setmana diferent per a tots nosaltres.  Alumnes, AMPA, monitors  i professors no paràrem. Tots junts gaudírem d’una gran quantitats de tallers, activitats i excursions; a més d’uns viatges a Anglaterra i al Camí de Santiago. Enguany també hem recuperat el passar un dia a la neu per a tots els alumnes.

Per als alumnes de 1r ESO era la primera vegada que la feien i tots afirmen que els va agradar molt perquè ha sigut una altra manera de de relacionar-se amb els professors i de compartir temps i jocs amb els  companys d’altres classes, ja que hi estaven barrejats.

Els alumnes de 1r ESO visitaren el Botànic, on aprengueren molt sobre les plantes i, a més, realitzaren un taller de com preparar cosmètica  amb aloe vera. La resta de dies prengueren part en uns quants tallers: Pilota Valenciana, anaren a jugar a la Ciutat de la Pilota; Els nostres jocs, jugaren a jocs tradicionals com el mocador, les birles, el set i mig, la caixa, etc; Artesania, on provaren la seua creativitat; Campionat Esportiu a la Pedereta; Zoologia, on descobriren moltes coses sobre els animals, diseccionaren un peix i tocaren a animals con el fardatxo barbudo d’Austràlia i una serp falsa coral.

Els alumnes de 2n ESO anaren el divendres 8 d’excursió al Mas de Santamaria, Chulilla, on aprengueren moltes coses sobre els cavalls i els montaren. La resta dels dies estigueren realitzant diferents tallers: Primers Auxilis, on aprengueren les tècniques bàsiques d’auxili; Karaoke, on gaudiren cantant;  Fotografia, Voro els ensenya a utilitzar el photoshop i la càmera;   Coets,els futurs aeronàutics dissenyaren i fabricaren els seus coets i els enlairaren;   Campionants Esportiu, a al Pedrereta ;  Artesania i Let’s Dance.

En 3r ESO visitaren en Calp el Centro de Investigación en Medio Ambiente i Ciencia Marina (IMEDMAR) de la Universitat Catòlica de València, allí conegueren el laboratòri de biologia marina, s’aproparen a l’ecosistema marí i, també, practicaren els mètodes de prospecció i extracció de mostres en el mar.  Tampoc  pararen la resta del dies amb tallers com: Cosmètica Natural, Jocs en Xarxa, Cuina, Primers Auxilis, Let’s Dance, Padel, Karaoke, Grafitti, Fotografia i Futbol a la Pelosa.

4t ESO s’endinsaren en la ciutat de València i descobriren un poc més de la nostra capital. A més, com tots els anys el més artistes embelliren el nostre centre amb un graffiti, que podeu veure al mur del C/ Madrid. També feren els tallers de Cuina, Karaoke, Futbol a la Pelosa i Jocs en Xarxa. Alguns alumnes també ajudaren com a monitors en tallers. Un dels dies el dedicaren a preparar la seua graduació.

Alguns alumnes de 1r i 2n de Batxillerat ens ajudaren moltíssim durant la setmana i foren uns molt bons monitors. Gràcies per la vostra ajuda i col·laboració. També agrair la participació i col·laboració  de l’AMPA en tallers com el de cuina, zoologia  i artesania.

M José Juste