Davant l’èxit dels darrers anys, enguany demà comencem la XII FIRA DEL LLIBRE DE SEGONA MÀ a l’escola. Enguany la celebrem un poc més tard per les vacances de Pasqua. La Fira consisteix en un intercanvi de llibres entre tots els membres de la comunitat educativa amb la finalitat de fomentar la lectura. Durant uns dies col·loquem unes taules amb els llibres arreplegats i estos estan a l’abast dels alumnes, pares, mares, professorat, etc per a intercanviar o per a comprar-los a un preu simbòlic. Tota persona que entregue  un llibre rep un tiquet que podrà bescanviar per un altre llibre.  I més a més, tots i totes, alumnes d’ESO i Batxiller, participaran en un sorteig a la festa de Fi de curs.

A l’igual que tots els anys  vos demanem la vostra col·laboració (pares, mares i alumnes). Què podeu fer?

1.- Que els vostres fills i filles duguen llibres de lectura, còmics, etc (llibres de text no)

2.- Vindre els dies d’exposició i participar-hi

3.- Animar els vostres fills/es

La fira se celebrarà del 6 al 10 de maig, en l’entrada de l’edifici del carrer Madrid n 7.  Amb el següent horari:

• Sols per alumnes:
  • dilluns 6 de maig 11.15h a 11.45 h (al pati)
  • dimarts 7 de maig 11.15 a 11.45 (al pati)

• Oberts per a tots:
  • dimarts 7 de maig 16.00 a 18.00 (a l’entrada del col·legi)
  • dijous 9 de maig  13.30 a 18.00 (a l’entrada del col·legi)
  • divendres 10 d’e maig 13.30 a 14.30h (a l’entrada del col·legi)

Ací podeu veure fotos de la fira del curs passat