unnamedEls nostres alumnes Clara Ferrer, Irene Silvestre i Joan Valero han rebut el premi extraordinari de rendiment acadèmic d’ Educació Secundària Obligatòria de la Comunitat Valenciana.

Aquest guardó, concedit per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, reconeix els millors expedients acadèmics de l’alumnat valencià de Secundària. Concretament, els tres alumnes premiats obtingueren una nota mitjana de 10Rebran un diploma a l’excel·lència en el rendiment acadèmic que serà entregat en un acte organitzat a tal efecte per la Conselleria.

Actualment, dos dels nostres alumnes continuen cursant els seus estudis al Centre Concertat Sant Jaume Apòstol, estudien Batxillerat: Joan ha optat per l’opció de Ciències i Tecnologia mentre que Clara s’ha decantat per la modalitat d’ Humanitats i Ciències Socials. Irene continua els seus estudis a Canadà, on de ben segur li ha arribat la notícia.

També volem fer una menció especial a les alumnes que actualment cursen 1r de ESO al nostre centre i que han rebut el premi extraordinari al rendiment acadèmic d’Educació Primària corresponent al curs 2015-16: Aroa Ibáñez, Nuria Pascual, Alessandra Ramos i Linoi Sharon. Dos de aquestes alumnes, Aroa i Nuria, cursaren els seus estudis d’Educació Primària al nostre col·legi mentre que Alessandra i Linoi ho feren al col·legi José María Oltra de la nostra localitat.

vunnamed zunnamed

pecsanjaime