Ahir, dimecres 10 d’abril, tinguérem la Jornada de Portes Obertes a Secundària amb una molt bona participació. Tots els assistent van poder visitar el nostre centre i conèixer el nostre professorat i com treballem. Dividits en grups realitzaren diferents activitats, mentre  uns eren rebuts per D. Javier Grande, titular del centre, Elena Soriano, directora general, per l’equip directiu encapçalat per la directora d’etapa Ana Romero i per l’orientadora Macu Atienza, i que aclariren qualsevol dubte dels pares; altres visitaren diferent parts del centre, els patis i zones esportives, les aules, l’aula de música, una aula d’informàtica, l’aula de ràdio, laboratori, etc. En esta visita, guiada per professors/ es del centre,  van poder comprovar moltes de les activitat que fem a l’escola i van poder conèixer a alguns dels nostres alumnes que vingueren a ajudar-nos. Tot fou acompanya per un piscolabis i  jocs per als alumnes de sisé que vingueren.

Gràcies a tos aquells que vinguéreu a conèixer-nos i gràcies als alumnes que ens ajudaren a poder realitzar esta Jornada de Portes Obertes.

M José Juste