L’horta valenciana, protagonista en les falles Sant Jaume 2017

Com tots els anys, el col·legi Sant Jaume celebra la seua jornada fallera, aquesta vegada amb l’horta valenciana com a protagonista. Durant aquestes últimes setmanes, fins i tot mesos, els pares, alumnes i profes han estat treballant en els seus ninots i en la falla. I dimecres passat va ser el dia per a celebrar aquesta gran festa.

La jornada va començar molt prompte: alguns profes a les 7.30 estaven ja a punt per a començar la plantà de la falla. Els nostres companys de cicles, alumnes i professors, també van venir a tirar-nos una mà en la plantà. Però tot esforç té una gran recompensa, Estela i Merche ens van preparar xocolata i bunyols per a desdejunar.

Una vegada la falla plantada van arribar els alumnes i pares. Durant el matí baixàrem tots a visitar d’a prop la falla. L’esmorzar, preparat per cuina i per l’AMPA no podia ser més faller: xocolata i valencianes. Per a gaudir-ho amb els companys en el pati. Els companys de sisè ens van preparar la globotà i els xicotets d’infantil van fer l’ofrena a la Verge dels Desemparats.

A la vesprada el més esperat per tots: un xicotet castell gràcies a Caballer FX i la cremà de la falla, a la qual també van voler acompanyar-nos moltes famílies.

Des del col·le volem donar gràcies a tots els artistes fallers (profes, alumnes i famílies), perquè si no haguera sigut pel seu gran esforç no haguerem pogut celebrar les falles en el col·le. A Estela i a Merche per la xocolata i a l’AMPA per tirar una mà sempre que faça falta.

Moltes gràcies a tots i fins a les falles 2018!!