Gràcies a les famílies per l’esforç i per ajudar-nos en tot allò que necessitem, a l’igual que gràcies a tots els que formeu el cor per fer d’aquesta estona un moment tan especial.

Tot açò per a dir-vos… BON NADAL!!

CONCERT DE NADAL DEL COR ESCOLAR SANT JAUME

Aquesta setmana, com a anem anunciant alguns dies, hem començat les festes de Nadal amb el concert del Cor Escolar Sant Jaume. Vos deixem alguns dels moments més animats de la vesprada.Gràcies a les famílies per l'esforç i per ajudar-nos en tot allò que necessitem, a l'igual que gràcies a tots els que formeu el cor per fer d'aquesta estona un moment tan especial.Tot açò per a dir-vos… BON NADAL!!

Publicada por Col·legi Sant Jaume Moncada en Miércoles, 19 de diciembre de 2018