Un any més exalumnes del centre de secundària, enguany 50, acceptaren la invitació dels tutors de 2n de Batxillerat, Josep Chiralt i Mili Granell, per parlar sobre el Grau Universitari o cicle superior que estan estudiant o que  ja han acabat. En este ambient familiar els alumnes de 2n de Batxillerat d’enguany anaven escoltant experiències vitals i informació acadèmica de primera mà per part d’ells. Estes xarrades suposen una ajuda més per a molts alumnes de 2n de Batxillerat que tenen dubtes sobre quin Grau Universitari o  Cicle formatiu Superior estudiar. La jornada va concloure amb un piscolabis  a la biblioteca del centre.

Des d’ací aprofitem per donar les gràcies a tots els nostres exalumnes i fer-los saber una vegada més que sempre ens tindran per al que necessiten.

GRÀCIES!

M José Juste