El passat dijous 2 de març el nostre centre participà amb els alumnes de 2n ESO en la 6a Marxa Diocesana. Aquesta marxa està organitzada per Colegios Diocesanos i Fundació Sant Vicent Màrtir i agrupa a tots els centres diocesans en un dia especial per a conviure.

A més a més, enguany aquesta marxa també tingué el caràcter de pelegrinatge amb sensit mariano, ja que pujàrem al
Santuari de la Verge d’Agres.

Arribàrem vora les 10.00h. a Alfafara i des d’allí iniciàrem la marxa cap al santuari. Durant el camí hi hagué una activitat pastoral que ajudà els alumnes a reflexionar, conversar i conviure. Una vegada dalt visitàrem el Santuari i la Verge.
Gaudirem d’un meravellós dia de sol, enmig d’un paratge natural increïble i amb una companyia immillorable. Els alumnes interactuaren amb els d’altres centres. Ells comenten que els agradà molt l’ambient,el poder fer amics, el fer el camí amb els amics, les rialles que van sorgir, els caminar amb gent d’altres centres i sobre tot el paisatge i les vistes des del Santuari.

pecsanjaime