Els nostres pelegrins de Batxiller i Cicles Formatius fan acció de gràcies i deixen el testimoni de la seua vivència i del que significà per a ells el fer el Camí de Santiago. Esta experiència ha sigut molt significativa per a ells, ja que han construït llaços d’amistat i companyonia que romandran per sempre en ells i, que sense cap dubte, transformaran la seua vida. Fer «el camí» els ha fet veure moltes coses i també els ha fet realitzar un gran treballs d’instrospecció i coneiximent personal.

Però una experiència com esta no estaria completa sense compartir-la amb tots els companys, per això els pelegrins han preparat «un racó» a l’escola (un en l’edifici de Secundària i un altre en l’edifici de Cicles) per a deixar constància de la seua vivència. En estos racons han penjat les fotos que millor plasmen la seua vivència, les seues emocions i sentiments.

Són vivències com estes les que ens fan veure que  construir una comunitat educativa va més enllà de la formació escolar i que hem de procurar l’ educació integral de les persones.

M José Juste