Gema Chinchilla Fenollosa i Clara Maria Villalta Pascual, alumnes nostres de 1r de Batxillerat, han estat guardonades amb els Premis Extraordinaris al Rendiment Acadèmic d’Educació Secundària Obligatòria que tots els anys atorga la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esports. Ambdues es mostren molt orgulloses pel premi, perquè veuen en ell un reconeixement i una recompensa a tot el temps d’estudi i esforç que han dedicat.

Les dos són xiques molt actives. A Clara li agrada veure pel·lícules, especialment de suspens (encara que assegura no tindre massa temps.) i sèries com Juego de Tronos.  Practica Taekwondo i estudia anglés i alemany. Gaudeix eixint amb els amics, fent teatre i amb els Juniors, és a dir, no para. El que més l’ajuda és la seua família, i les seues cosines, que són amigues seues. Gema estudia anglés, música i toca la flauta travessera. Li agrada escoltar música, de tot un poc;  eixir a la muntanya i les comèdies. Quan acabe la secundària voldria estudiar alguna cosa relacionada amb l’economia i diu que està molt agraïda al suport que li donen els seus pares.

Així que ENHORABONA  de part de tots nosaltres.

DOCV 11.10.2017

RESOLUCIÓN de 2 de octubre de 2017, de la Dirección General de Política Educativa, por la que se conceden los premios extraordinarios al rendimiento académico de Educación Secundaria Obligatoria correspondientes al curso 2016-2017. [2017/8774]

M José Juste