El passat dissabte 24 de març, els alumnes de segon de Batxillerat del centre participàrem en la fase local de les Olimpíades d’Economia, organitzades conjuntament per la Universitat de València i la Universitat Politècnica de València, que va tindre lloc en aquesta última. Assistirem tots junts en companyia de la nostra professora, Ester Martínez, disposats a posar en pràctica els coneixements apresos al llarg d’aquests últims dos anys. Malgrat que va resultar difícil, en comparació amb els models de la prova PAU, ens ha servit de gran ajuda a l’hora de preparar la selectivitat, que està a tocar.

Els resultats han estat fantàstics, la majoria del alumnes estan per damunt de la mitja de participants. Paula Sáez, ha quedat la número 17 de 261 participants i Carles Cerdà el 29. Això vol dir, que el selectiu el tenen molt fàcil.

En definitiva, una experiència fantàstica, gràcies a l’amabilitat de la Universitat, que, a més, ens va obsequiar amb diversos regals i un poc de picoteig a l’eixida, i molt recomanable per a tots els estudiants d’economia.

M José Juste