Plena de seny era el senyal que Ausiàs March li atribuïa a una amada seua. És un senyal molt potent perquè destaca en la dona sobretot la consciència, el savoir faire, la tranquil·litat, la serenitat, qualitats que en el claustre li pertoquen a Carmen Gascó.

Carmen Gascó, s’ha dedicat a l’ensenyament en aquest centre des dels 24 anys, amb una gran capacitat d’adaptació a tots els canvis educatius que li ha tocat viure. Carmen s’ha mostrat sempre com una gran persona, professora i amiga, apassionada en apropar els alumnes a la comprensió dels fets històrics. A més a més, ha estat també un referent, com a dona treballadora, a l’endemig del moments difícils on va saber compatibilitzar treball i família.

El passat 18 de novembre va rebre el merescut homenatge dels seus companys. Després de tants anys, de tant de treball, de tants alumnes i companys, ens queda el viu record de la seua presència i mestratge. Carmen, ets un referent per a tots i així et recordem.

pecsanjaime