Il·lusionats per aprendre, preparats per al futur

El passat dimecres 25 d’abril tinguérem la Jornada de Portes Obertes a Secundària amb una molt bona participació. Tots els assistent van poder visitar el nostre centre i conèixer el nostre professorat. Dividits en grups realitzaren diferents activitats, mentre  uns eren rebuts per D. Javier Grande, titolar del centre i per l’equip directiu encapçalat per la directora  Ana Romero, i que aclariren qualsevol dubte dels pares; altres visitaren diferent parts del centre, els patis i zones esportives, les aules, l’aula de música, una aula d’informàtica, l’aula de ràdio, laboratori, etc. En esta visita, guiada per professors/ es del centre,  van poder comprovar moltes de les activitat que fem a l’escola i van poder conèixer a alguns dels nostres alumnes que vingueren a ajudar-nos. Tot fou acompanya per un piscolabis i  jocs per als alumnes de sisé que vingueren.

Gràcies a tos aquells que vinguéreu a conèixer-nos i gràcies als alumnes que ens ajudaren a poder realitzar esta Jornada de Portes Obertes.

M José Juste