El divendres 26 de maig al voltant de les 20:00 hores es posava fi a la Gala de Graduació de 2n de Batxiller. És així com es va retre un sentit i merescut homenatge als alumnes del curs 2016-2017.

Sabem que l’últim curs de batxiller és el més dur i el més exigent. Han de buidar-se i donar-ho tot en el curs més breu de la seua vida. Però això no és tot. Molt prompte, la majoria d’ells han d’afrontar les Proves d’Accés a la Universitat. I aquest element és el que dota d’especial valor la immensa tasca que han fet per preparar la gala que ens van oferir: han tret temps al temps que no tenien perquè tot isca bé.

La gala va comptar amb diverses actuacions a càrrec d’alumnes del Col·legi de diferents nivells. Els homenatjats van interpretar balls, paròdies i cançons que amenitzaren la vesprada, en la segona part de la gala es visionaren  vídeos, gaudírem de les paraules de la representant de l’AMPA i del titular  i per finalitzar els tutors imposaren les beques de graduació a la promoció 2016-2017.

Gràcies xics i xiques de 2n de Batxiller i sort.

pecsanjaime