La promoció 2017- 2019 es va acomiadar de tots nosaltres en la seua  emotiva festa de graduació. L’acte es va iniciar amb alumnes convidats dels diferents nivells que dirigiren unes paraules als seus companys graduats. A continuació gaudirem de l’actuació musical d’alguns dels nostres alumnes músics que versionaren a Coldplay. També vam poder  gaudir de la magnífica actuació  de l’alumna de 4t María Talaya, gimnasta de Fitkid.

I així continuà la festa presentada per alguns dels alumnes de 2n de Batxillerat, amb unes inspiradores paraules de Javier Grande, el nostre titular , i de Cristóbal Villalta, representant de l’AMPA; un esquetx musical molt especial fet per alguns alumnes de 2n de Batxillerat; l’entrega de diplomes als alumnes de l’Aula d’Excel·lència de 1r i 2n de Batxillerat per part d’Ana Romero i Vicent Chover;  tres vídeos preparats per alumnes, en els quals vam poder recórrer el pas dels graduats per totes les etapes de la seua vida i veure com són ara.

Finalment arribà el moment de la graduació. Després de veure un vídeo amb la transformació de cada graduat de xiquets a a jóvens, els alumnes pujaren de dos en dos i els tutors, Mili Granell i Josep Chiralt, els posaven les beques. L’acte finalitza amb dos  moments molt especials,  la interpretació musical de  Nuria Mellado  i l’emotiu discurs d’acomiadament dels delegats dels alumnes de 2n de Batxillerat.

Ara teniu les fotos que va fer l’AMPA

M José Juste