Hem acabat el curs amb la nostra tradicional Festa de Fi de Curs. El dimecres 20 de juny   a les 10:00 del matí començà la nostra festa de comiat; i  1r, 2n i 3r d’ESO compartiren uns moments festius. La festa tingué actuacions d’alumnes, com la demostració de l’activitat d’extraescolar de Street Dance, l’exhibició d’aeròbic feAt per les alumnes de 1r ESO, una coreografia flashmode i una actuació dels alumnes que guanyaren el concurs de ritmes. A més, es feren l’entrega de nombrosos premis: exportius, d’anglés, de literatura valenciana, de tecnologia, de religió…I com no, els premis d’excel·lència.

També es visualitzaren alguns vídeos molt especials, els finestrals gòtics fets a l’assignatura de CCSS, un altre realitzat per l’assignatura de Religió, el vídeo guanyador al concurs d’anglés en 3r ESO, un LIP-DUP, fet pels alumnes de 4t, i fnalment un vídeo amb totes les activitats que hem fet.

FINESTRALS GÒTICS

RELIGIÓ