Aquest dimecres 27 de febrer 40 alumnes de l’Aula d’Excel·lència del nostre centre, han visitat l’Hemisfèric i assistit a la projecció del documental «Dream  Big».

Abans d’entrar a la projecció, alumnes i professors dinaren al llit del riu Túria i després des  del  Pont de les Flors  passejaren pel jardí fins a la Ciutat de les Arts i les Ciències.

El documental, en projecció Imax en pantalla de 900 m2, feia el recorregut des de la Gran Muralla Xinesa i els edificis més alts del món fins robots subaquàtics, cotxes solars o ciutats intel·ligents. Esta pel·lícula ofereix una nova perspectiva de l’enginyeria més enllà de les matemàtiques i la ciència, amb l’objectiu d’inspirar els cors i ments de la propera generació d’enginyers. La creativitat i la cooperació, la humanitat, els somnis i les esperances són també protagonistes en «Dream Big».

Va ser una vesprada amb una experiència enriquidora per a tots, que finalitzà a  l’arribar a Moncada a les set de la vesprada.

M José Juste