El proper 23 de novembre se celebren eleccions a consells escolars en els centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana convocades a través de la Resolució de 13 de setembre. Aquest procés representa una oportunitat per a tota la Comunitat Educativa de participació en la vida del centre, ja que el Consell Escolar és un òrgan de govern, elegit democràticament, amb gran capacitat de decisió. Per això és tan important que no deixem passar aquesta oportunitat .Des de l’escola vos convidem a tots i totes a participar-hi i vos recordem que podeu comprovar i revisar el cens que es troba exposat als tres edificis de la nostra escola. Tots els sectors de la comunitat educativa són indispensables, i el seu compromís i col·laboració en la vida dels centres educatius garanteix una educació de qualitat.

Calendari:

1. Constitució de la junta electoral. 26 d’octubre.
  2. Publicació dels censos electorals. 30 d’octubre.
  3. Admissió de les candidatures. Fins el 13 de novembre a les 13:00h
  4. Publicació de la llista provisional de candidats. 13 de novembre.
  5. Termini per a possibles reclamacions a llista provisional de candidats. Fins el 16 de novembre.
  6. Termini per a resoldre la junta electoral les possibles reclamacions. Fins el 20 de novembre.
  7. ELECCIONS. 23 de novembre.
  8. Proclamació de candidats electes. 30 de novembre.
  9. Remissió de l’acta de proclamació de candidats electes a la Direcció Territorial d’Educació. 1 de desembre.
  10. Sessió constitutiva del nou/renovat Cansell Escolar. 14 de desembre.

L’horari de les meses electorals serà:

C/ Ausiàs March. De 09:00 h a 09:30h i de 18:00 h a 19:00 h

C/ Madrid. Den10:00h a 13:00 h

C/ Dr Durán. De 15:30 h a 17:30 h

Per a més información  ací vos podeu descarregar el document amb tota la información.

Informació de Secretaria:

El día 23 de Noviembre se celebrarán elecciones al Consejo Escolar de Centro.  Las candidaturas de los diferentes sectores podrán presentarse hasta el día 13 de Noviembre en Secretaría, en horario de ventanilla (Lunes a Viernes de 09:00 a 13:00 y Lunes a Jueves de 16:00 a 17:30), aportando un escrito con la solicitud y adjuntando  fotocopia del DNI. El único requisito necesario para la candidatura es figurar en el censo electoral, publicado en los tablones de anuncios de los tres edificios. Salvo error, figurarán en el censo todos los padres de alumnos, profesores, miembros del PAS y alumnos matrículados desde 1ºESO. En caso de detectar algún error en el censo, deberán comunicarlo a la Secretaría del Centro.