Els alumnes de 3r i 4t del nostre col·legi ens hem desplaçat fins València per a visitar el Bioparc.

Bioparc València és un parc d’animals que ha estat dissenyat sota el concepte de zooimmersió. La incorporació dels recintes multiespècie i profunditat de la visió possibilita contemplar des d’un mateix punt diferents espais i permet gaudir d’una experiència única.

Primerament per grups i amb un guia que ens explicava cada una de les zones de l’Àfrica en les quals ens trobàvem, els nostres alumnes han pogut descobrir nous animals i conèixer els seus habitatges.

Una vegada acabada un espectacle d’aus, hem dinat tots junts i després hem pogut continuar passejant per la selva i la sabana africana o Madagascar, no perdent cap detall de tots els animals que hem pogut visitar.

Sense dubte, una gran excursió on hem jugat, compartit i aprés moltíssim!

Voleu saber més? Ací vos deixem un resum!

Bioparc r 3r i 4rt

Misteri resolt: S'havien anat al Bioparc! Avui no han parat d'explicar curiositats sobre tots els animals que han vist… donen ganes de tornar.

Publicado por Col·legi Sant Jaume Moncada en viernes, 10 de noviembre de 2017