Enguany la Comissió d’Extraescolars del nostre centre ha confeccionat una gamma d’activitats i viatges extraescolars que tenen per objectius:
1.- Aconseguir que aquestes activitats siguen un estímul a l’activitat educativa evitant que l’ensenyament no quede relegat a l’àmbit de l’aula.
2.- Motivar a la participació dels alumnes despertant el seu interès en aspectes educatius i contribuint a la millora del seu rendiment acadèmic; així com una millor relació amb el professorat.
3.- Potenciar la relació amb l’entorn sociocultural més pròxim a l’alumnat amb la finalitat de millorar la informació i facilitar la seua integració.
Aquestes activitats són aprovades pel Consell Escolar del Centre i la Comissió d’Extraescolars coordina, gestiona, canalitza i desenvolupa aquestes activitats del Centre, que provenen de diversos estaments d’àmbit oci-cultural-esducatiu-esportiu.
Enguany són moltes les activitats ofertes: Teatre, street dance,tècniques d’estudi, taller de ràdio, futbol-sala, lliga ping pong, campionat de bàdminton/volei/hoquei, taller de revista,valencià oral B2/C1, curs iniciació a la borsa, robòtica/drons/videojocs, tenis, pàdel, pickleball, etc.
Ací vos podeu descarregar Full Inscripció ACTIVIATS EXTRAESCOLARS

M José Juste